Web Analytics

Conversie

Alle Kennisbank artikelen over conversie

Wat is Content Marketing?

Bij Content Marketing is het centrale begrip content: oftewel de inhoud. Het gaat er bij Content Marketing om dat je via de inhoud je prospects of klanten waardevolle informatie biedt die hen helpt betere keuzes te maken. Dat doe je dus zonder direct je product of dienst te promoten. Uiteindelijk is het doel dat men je als een waardevolle [...]

Door Folkert Visser|Categorieën: , , |

Wat is Content?

Content betekent letterlijk inhoud. Het is de verzamelnaam van informatie de je online met elkaar kunt delen, waarbij het kan gaan over geschreven tekst, maar ook over beeld en geluid. Denk daarbij aan video’s, geluidsfragmenten, foto’s, schema’s en infographics. Content kun je op diverse plekken delen: op een website, op social media, of op een blog. Een [...]

Door Folkert Visser|Categorieën: , , |

Wat is Concurrentieanalyse?

Een concurrentieanalyse is een onderzoek waarbij je kijkt naar de omgeving waarin een organisatie opereert en dan vooral naar de concurrenten die zich in dezelfde markt begeven. Met de concurrentieanalyse kun je je kansen vergroten. Je speelt in op de sterke punten en kunt jouw product of dienst net wat interessanter maken. Stappen van een concurrentieanalyse Beschrijven [...]

Door Folkert Visser|Categorieën: , , |

Wat is een Bestemmingspagina?

Een bestemmingspagina is een pagina waarop de bezoeker jouw website binnenkomt. Het is de eerste pagina die de bezoeker ziet. Dat kan de homepagina zijn, maar hoeft niet. De bestemmingspagina moet bezoekers vasthouden en verleiden tot conversie. Verschil Bestemmingspagina en Landingspagina Het verschil tussen een bestemmingspagina en een landingspagina is soms niet duidelijk. Een landingspagina is een [...]

Door Folkert Visser|Categorieën: |

Wat is een advertorial?

Een advertorial is een advertentie die niet direct als zodanig wordt herkend. De advertorial heeft meer het uiterlijk van een redactioneel artikel. De opmaak gebeurt meestal in de stijl van de krant of het magazine waarin deze verschijnt. Toch gaat de inhoud wel degelijk om een commerciële boodschap. Een aantal voordelen van advertorials: Advertorials worden beter gelezen [...]

Door Folkert Visser|Categorieën: , |
Ga naar de bovenkant